Økologisk Landsforening søger adm. direktør

Er du engageret i økologi, og har du erfaring med at være i en politisk ledet organisation? Så er du måske den, vi søger.

Økologisk Landsforening er Danmarks forening for økologiske landmænd, virksomheder, professionelle køkkener og andre ildsjæle. Sammen vil vi udvikle og udbrede økologi politisk, fagligt, markedsmæssigt og i samfundsdebatten.

Vi er nået langt – men vi vil videre

Økologisk Landsforening vil opruste med en adm. direktør, der skal være med til at udvikle økologien og vores organisation, skabe mere værdi for vores medlemmer og yderligere styrke foreningens offensive rolle politisk og i markedet. Vi søger en erfaren og motiverende leder med blikket rettet mod at skabe en involverende forening, der er tæt på sine medlemmer, lytter til deres behov og styrker dem i deres arbejde med økologi, også lokalt.

Du får ansvaret for 65 engagerede kolleger og skal lede en erfaren direktion. Strategien lægges i tæt samarbejde med bestyrelsen og ledelsen, og du skal sikre dens gennemførelse med tydelig retning, gode rammer og stærke resultater.

Du har solid ledelseserfaring og evner at favne bredt fagligt, politisk, organisatorisk og menneskeligt. Du er i stand til at identificere muligheder og oversætte dem til leverancer fra organisationen, så de på én og samme tid bidrager til at fremme økologien samt styrker vores økonomi og relevans som forening.

Læs mere om stillingen her