Sidste frist for at melde sig til grøntsagskursus

Husk at tilmelde dig grøntsagskurset 15.-16. november på Sjælland. Sidste frist for tilmelding er 13. november. Du får netværk og masser af teoretiske og praktiske værktøjer med hjem.

Se programmet og tilmeld dig senest 13. november

Økologisk Landsforening inviterer til to dages intensivt kursus i grøntsagsproduktion. Det foregår på Svanholm Gods og Seerupgaard og henvender sig til økologiske grønsagsproducenter med afsætning via gårdsalg og lokale supermarkeder og restauranter. Kurset kommer hele vejen rundt om dyrkningsfaktorer, jord, næringsstoffer, kulturer, frø- og plantekvalitet, produktionsstyring, teknik og mekanisering, økonomi mm.

Deltagerne får oplæg og diskussioner med nogle af landets mest erfarne på feltet: Richard de Visser, GartneriRådgivningen, og grøntsagsproducent Helge Bülow er gennemgående kursusledere og oplægsholdere. På programmet er også Anton Rasmussen, Økologisk Landsforening, der holder oplæg om næringsstoffer og recirkulering, og grøntsagsproducent Ole Nørby, Køge.

Pris: 1.960 ex. moms

Kurset følges senere af et modul 2, som har fokus på direkte afsætning.