Online salg og kommunikation

Kom til seminar og bliv klædt på med viden om e-handlens udvikling, trends, udfordringer og muligheder - og få værktøjerne til at lægge den bedste strategi for virksomhedens online salg og kommunikation.

Online handel åbner for en verden af salgsmuligheder for økologiske varer – men hvordan udnytter virksomheden mulighederne bedst? Forbrugernes indkøbspræferencer ændrer sig hastigt i retning mod nethandlen, og der bliver i stigende grad stillet krav om, at virksomheden skal være til stede alle steder – Omnichannel Marketing tager fart i Danmark i takt med, at stadig flere fødevarer bliver købt online både herhjemme og på eksportmarkeder. Kom til seminar og bliv klædt på med viden om e-handlens udvikling, trends, udfordringer og muligheder - og få værktøjerne til at lægge den bedste strategi for online salg og kommunikation.

Oplægsholdere du ikke vil gå glip af!
På programmet er Yara Molthan fra E-tribes, som bl.a. har været ansvarlig for udvidelsen af Amazon business. Hun er derfor et af de hotteste navne inden for Amazon Business, og hun er ekspert i at hjælpe virksomheder med nye online distributionskanaler. På seminaret vil et kommunikationbureau desuden bidrage med nyeste viden om online salg og sociale medier, og en virksomhed vil præsentere praktiske erfaringer og know-how.

Program

9.30 – 10.00: Formiddagskaffe og velkomst

10.00 – 12.00: Online eksport v/ Yara Molthan, E-Tribes

  • Trends inden for online handel med fødevarer
  • Udviklingen inden for online handel
  • Amazon som platform for online handel af fødevarer
  • Q&A

12.00 – 12.45: Frokostpause

12.45 – 13.45: Online salg og sociale medier – brug dine kommunikationskanaler til at øge dit salg v/Kommunikationsbureau (nærmere info følger)

13.45 – 14.00: Kaffe og kage

14.00 – 15.00: Online salg og sociale medier, fortsat

15.00 – 15.15: Afrunding og afslutning

Vi arbejder på at få en virksomhedscase med. Har I spørgsmål til seminaret, er I altid meget velkomne til at kontakte os.

Omnichannel Marketing

I Omnichannel Marketing er målet at give kunden en sammenhængende og meningsfuld oplevelse på alle virksomhedens kanaler. Det kræver kendskab til kunden og opmærksomhed i salgs- og kommunikationsarbejdet men vil med de rigtige indsatser give langt højere værdi for både kunden og virksomheden. Princippet i Omnichannel Marketing er illustreret her:

Tilmelding

Pris

Pris for hele dagen inkl. fuld økologisk forplejning 500 kr. ekskl. moms. Der opkræves et gebyr i tilfælde af no-show på 750 kr. ekskl. moms. Tilmelding er bindende.

Spørgsmål

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Birgitte Jørgensen (mail bij@okologi.dk / tlf. 24 34 90 49), Pernille Bundgård (mail pbs@okologi.dk / tlf. 60 59 53 13), Nanna Navntoft (mail nan@okologi.dk / tlf. 6016 1901) eller Jannie Bak Pedersen (mail jbp@okologi.dk / tlf. 41 90 20 11).

Online salg og kommunikation

Seminaret er en del af projekterne Inspirations- og uddannelsesdage for økologiske virksomheder og Organic Export Academy, som gennemføres af Økologisk Landsforening med støtte fra Fonden for Økologiske Landbrug.