Økologisk Landsforening har gennem de sidste 20 år rådgivet virksomheder om deres økologiske potentiale i forhold strategi, sortiment og synlighed af økologiske varer.
Vi er eksperter i det økologiske marked og forbrugernes holdninger og adfærd i forhold til køb af økologiske fødevarer.
Vi tilbyder oplæg, workshops, rådgivning og uddannelse til din virksomhed. Få viden og nye kompetencer indenfor økologi. Se vores værdiskabende tilbud herunder.

Grundkursus i økologi
Med dette kursus tager Økologisk Landsforening dig i hånden og fortæller dig alt, hvad du har brug for at vide for at forstå økologien bedst muligt.

Udvidet kursus i økologi
Med dette kursus tager Økologisk Landsforening dig i hånden og fortæller dig alt, hvad du har brug for at vide for at forstå økologien bedst muligt.

Den store analysepakke
Men en stor analysepakke laver vi en skræddersyet rapport til dig og kommer med konkrete anbefalinger ift. fremtidige potentialer.

Den lille analysepakke
Men en lille analysepakke laver vi en skræddersyet rapport til dig og kommer med konkrete anbefalinger ift. fremtidige potentialer.

Økologi - en del af løsningen
Økologi rummer meget mere end det røde Ø-mærke og kan bidrage positivt til virksomhedens arbejde med CSR, ESG og DSG.

Kend dit økologiske marked
Med afsæt i markeds- og forbrugerdata beskriver vi hvor markedet er i dag, og hvordan udviklingen kommer til at se ud.

Nudge dig til øko succes
Som økologisk producent er det ikke længere nok ”bare” at have styr på sin produktion og kunne lave gode økologiske råvarer.

Har husdyrene en rolle i fremtidens fødevaresystem?
Hvordan forener man husdyrproduktion med stigende klimakrav, plads til natur og biodiversitet og en voksende verdensbefolkning, der alle skal mættes?