Raadgivning Foto Moment Studio 03

Branding som døråbner for økologi på eksportmarkeder

Finansiering: Støttet af Fonden for økologisk landbrug, Finansieret af Den Europæiske Union – NextGenerationEU.

Om Projektet: Formålet med projektet er at øge og styrke eksportpotentialet for økologiske fødevarer til udvalgte eksportmarkeder igennem branding af økologi samt en kædebearbejdningsindsats. Målet er at øge kendskabsgraden til Danmark som førende økologination overfor internationale beslutningstagere indenfor den politiske og kommercielle arena og at åbne døre for økologi til afsætningsleddet i form af detailkæder, grossister og distributører på eksportmarkederne

Projektleder: Dennis Hvam

Projektperiode: Januar 2024 – December 2024

Deltagere/målgruppe: Da der er to hovedindsatser i projektet – branding og kædebearbejdning – er der også to primære målgrupper:

Brandingens primære målgruppe er internationale beslutningstagere i såvel det politiske system, det kommercielle system og i civilsamfundet på relevante eksportmarkeder.

Kædebearbejdningens primære målgruppe er internationale indkøbere og beslutningstagere i afsætningsleddet, dvs. detailkæder, grossister og distributører på de 4 udvalgte eksportmarkeder.

Links til anden info:

Find markedsrapporter på:

Organic Denmark

EU Logo
Fonden For Økologisk Landbrug
Luk (Esc)