Bekendtgørelse om Klimarådets klimadialogforum

12. marts 2020

Økologisk Landsforening udtrykker tilfredshed med at optræde på listen over organisationer, der kan indstille et medlem til Klimarådets klimadialogforum.

Høringssvar til bekendtgørelse om Klimarådets klimadialogforum, journalnummer 2020-205

Økologisk Landsforening har ikke andre kommentarer, end at foreningen sætter pris på at være på listen over organisationer, der kan indstille et medlem til dialogforummet. Økologisk Landsforening mener, at der er vigtigt at arbejdet med dansk klimapolitik understøttes af en vilje til omstilling i erhvervslivet og i samfundet i øvrigt.