DEN STORE ANALYSEPAKKE

Vi tilbyder en analysepakke, hvor I får:

  • En skræddersyet analyse med baggrund i op til fire kategorier og med fokus på op til tre detailkæder
  • Afdækket potentialet for dig og dine produkter, herunder konkrete anbefalinger
  • Adgang til markedsdata, der gør dig bevidst om din konkurrencesituation
  • Adgang til forbrugerdata, der klæder dig på indenfor din kategori
Web Guide Indkøber

Med baggrund i Økologisk Landsforenings egne paneldata klæder vi dig på indenfor én varekategori og leverer data til dig om alt fra forbrugeren til prispunkter.

Men en stor analysepakke laver vi en skræddersyet rapport til dig og kommer med konkrete anbefalinger ift. fremtidige potentialer.

Omfang: Analysen omfatter én hovedkategori (eks. mejeri) samt op til fire underkategorier (eks. smør/fedtstoffer, drikkemælk, Yoghurt/surmælksprodukter)

Udfyld formularen nedenunder, så vil vi kontakte dig snarest muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig.

MÅLGRUPPE

Alle som har interesse/beskæftiger sig med økologi.

FORMAT

  • Forventningsafstemning
  • PowerPoint præsentation med anbefalinger
  • Afrapportering

PRIS

Fra 40.000 kr. *

*Dertil kommer et transportgebyr, varieret efter undervisningssted. Prisen afhænger af sortimentsstørrelse og antal kæder vi skal benchmarke imod

SEND OS EN FORESPØRGSEL

Om Os

OM OS

Økologisk Landsforening udvikler og udbreder økologien i fællesskab med vores medlemmer, som inkluderer alle led i kæden fra jord til bord. Fællesskabet og mangfoldigheden blandt vores medlemmer bruger vi aktivt til at styrke og sikre en bred opbakning til økologien.

Raadgivning Foto Moment Studio 18

BLIV MEDLEM

Bliv del af et økologisk fællesskab. Bliv medlem af Økologisk Landsforening og vær med i arbejdet for mere og bedre økologi i Danmark.

I får også adgang til en masse fordele som medlem.

MØD VORES EKSPERTER

Birgitte Jørgensen

Markedschef, Detail

Jeg har ansvaret for og arbejder med foreningens indsatser over for dagligvarekæderne på hjemmemarkedet. I dette arbejde varetager jeg KAM-arbejdet overfor udvalgte kæder. En del af min opgave er også at arbejde med og for foreningens virksomhedsmedlemmer, hvor jeg bl.a. varetager rollen som sekretær for foreningens virksomhedsudvalg. Jeg arbejder også med at udvikle Økologisk Landsforenings konsulentydelser til dagligvarehandlen og de økologiske virksomheder.

Helle Bossen

Chefkonsulent

Mine primære arbejdsområder er markeds- og forbrugerinsights, udvikling og gennemførelse af økologikampagner, samarbejde med detailhandelskæder om øget salg af økologiske fødevarer. Jeg har mere end 25 års erfaring med markedsføring af fødevarer.

Peter Rasmussen

Business Development Manager

Hos Økologisk Landsforening arbejder jeg på at få udviklet en ny platform for foreningen, som skal bidrage med indsatser, så vi når endnu længere ud med de gode økologiske budskaber. En del af det arbejde består blandt andet i at kigge foreningens mange tilbud i sømmene, så vi som forening lever op til de forventninger vores nuværende medlemmer/nye medlemmer måtte have. Jeg også en del af foreningens detailteam, hvor jeg varetager foreningens indsatser over for dele af detailhandlen i Danmark. I den forbindelse har jeg et specifikt KAM-ansvar for dagligvarekæderne i Dagrofa, Løvbjerg, Aldi og nemlig.com.

Luk (Esc)